Будь-вимірювальний прилад потребує своєрідної калібрування при першому запуску або введенні в експлуатацію.
Аналогічно і з датчиками рівня палива. Тільки крім калібрування, датчики потребують ще й в тарування. Тарування - це своєрідна градуювання співвідношень показань датчика рівня палива з фактичною кількістю палива при затоці (зливі).
Простими словами, при затоці в бак, наприклад, 10і літрів палива, датчик в електронній формі видає певне значення ( Х). При процесі тарування «Х» форматується в кількісні дані (10л) і в програмі буде відображатися дані саме в літрах, а не в інших значеннях.
Для кожного конкретного бака створюється власна тарировочная таблиця, яка потім завантажується в програму, щоб користувач бачив дані про кількість палива в літрах.
Відповідь на це питання вкрай суб'єктивний і правильніше буде розповісти про плюси і мінуси обох способів контролю палива.
Перш за все, датчики рівня палива й витратоміри вирішують зовсім різні типи завдань: датчик рівня палива призначений для контролю палива, що знаходиться безпосередньо в баку транспортного засобу - контролюючи тим самим заправки, сливи і залишки палива.
Витратомір ж, в свою чергу, дасть дані по витраті палива. Іншими словами, ви будете знати, яка кількість палива надійшло з бака в ТНВД. Іноді за допомогою витратомірів існує можливість контролю палива надходить в бак по поворотній магістралі (обратка).
Але що ж все-таки ефективніше?
Для отримання максимального контролю над паливом, слід було б підключати, як датчик рівня, так і витратомір, що не завжди є фінансово доцільним. Разом ці засоби контролю вирішують проблему часткового або повного припинення махінацій з паливом. Окремо і ДРП, і витратомір мають ряд мінусів. Давайте розглянемо деякі з них:
Датчик рівня палива здатний проконтролювати кожен залитий або злитий літр вашого палива, але витончені махінатори навчилися робити невеликі крадіжки шляхом врізки в поворотну магістраль. Звичайно, не в таких обсягах, в яких дозволяє слив безпосередньо з бака, але все ж в малих обсягах злити можна.
Витратомір ж, дозволяє врахувати витрата палива, як в магістралі подачі, так і в магістралі повернення . Але все, що відбувається з паливом в баку залишиться зовсім без уваги. Відповідно, з огляду на теоретично можливу різницю в кількості вкраденого палива, можна стверджувати, що ДРП здатний забезпечити більший контроль над вашим паливом.
До того ж, ДРП не схильний до засмічення через неякісне дизельного палива, на відміну від витратоміра.
Що стосується витратоміра, то він дає перевагу там, де встановити ДУТ є технічно неможливим.
Загалом, для того щоб зробити правильний вибір потрібно перш за все поставити перед собою конкретне завдання і проаналізувати, яке рі ня буде приносити найбільшу користь.
Якщо відбувається злив палива з бака, це відобразиться в звітах. Вам лише слід побудувати звіт за потрібний період часу і, при наявності зливу, в звіті буде відображена вкладка «зливи», в якій буде показано час, місце і кількість злитого палива.
Система GPS моніторингу встановлюється абсолютно на будь-який вид стаціонарних або пересувних об'єктів за умови, що на об'єкті є джерело живлення (12-24V).
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.