ВХІД
отримати
комерційну
пропозицію
Замовити дзвінок

ТОП-5 помилок при впровадженні системи контролю палива

2025-02-16 19:20:00

ТОП-5 помилок при впровадженні системи контролю палива

Впровадження системи контролю палива — важливий крок для підприємств, що прагнуть зменшити витрати та мінімізувати зловживання. Однак багато компаній стикаються з типовими помилками, які можуть звести нанівець усі очікувані вигоди. Розглянемо основні з них.

 

1. Відсутність чіткої стратегії впровадження. Без детального плану впровадження підприємства часто стикаються з хаосом та незрозумілістю процесу. Наприклад, компанія вирішила встановити датчики рівня палива, але не врахувала необхідність перегляду заробітної плати водіїв. Це часто призводить до того, що цінні співробітники звільняються. У зв’язку з цим порушуются робочи процеси та компанія несе збитки. Розуміємо, що питання підняття заробітної плати у власників транспорту викликає як мінімум роздратування, але наша задача донести цю інформацію власникам

 

2. Використання неякісного обладнання. Намагаючись заощадити, деякі компанії обирають дешеві або не сертифіковані датчиків. Це може призвести до неточних вимірювань або частих збоїв. Наприклад, на одному з підприємств встановили недорогі датчики, які давали похибку в 20%, що робило контроль витрат марним. Наша компанія встановлює датчики рівня палива BI FLSensor, які виготовляются в Україні та мають всі сертифікати якості.

 

3. Ігнорування людського фактора. Навіть найдосконаліша система не працюватиме ефективно, якщо персонал не буде розуміти її значення або знатиме способи обходу. Тому, ми рекомендуємо після встановлення датчикив палива повідомити водіїв про відповідальне ставлення до обладнання. Навчання та контроль важливі не менше, ніж технічні засоби. Наши спеціалісти з монтажу обладнання не розповідають водію, як працює система, тим більш – як ії обійти.

 

4. Відсутність регулярного формування звітів по паливу, регулярної звірки заправок та даних по розходу з програми моніторингу. Для того, щоб контроль палива був ефективним, необхідно, щоб на підприємстві був відповідальний за систему моніторингу. Це може бути диспетчер, або бухгалтер. Тоді можна оперативно виявити порушення та зловживання по паливу та прийняти міри.

 

5. Невірна інтерпретація даних. Зібрані дані мають правильно аналізуватися. Інакше можна зробити хибні висновки та прийняти невірні рішення. Наприклад, на одному підприємстві система показувала високі витрати палива на вантажному авто, що спричинило штраф для водія. Насправді ж причиною була несправність в паливній системі авто, яка призводила до підвищеної витрати палива. Водій був не винен. Коли несправність відремонтували, тоді показники витрат палива на даному авто знизились.

 

Висновок: Щоб впровадження системи контролю палива було ефективним, важливо ретельно планувати процес, обирати надійне обладнання, враховувати людський фактор, здійснювати регулярне обслуговування та правильно аналізувати отримані дані. Це дозволить значно зменшити витрати та забезпечити прозорість використання палива.

 

 

Замовити комерційну пропозицію

заповнити це поле
заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.

Замовити дзвінок

заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.