ВХІД
отримати
комерційну
пропозицію
Замовити дзвінок

Чотири основні види контролю палива на транспорті

2023-10-31 12:37:00

Чотири основні види контролю палива на транспорті.

Основний запит наших клієнтів – запит на контроль палива. З кожним місяцем вартість палива зростає, а разом із цим зростають витрати на експлуатацію транспорту.

Тому сьогодні розглянемо чотири основні види контролю палива.

1 Датчик рівня палива.

Найпопулярніший датчик. Його використовують на вантажному транспорті, спецтехніці, будівельній та сільгосптехніці. Призначений виключно для контролю дизпалива. За допомогою зонда по всій висоті паливного бака датчик вимірює рівень палива у баку та має малу похибку – до 1 %.

Є можливість підключення кількох баків (до 4-х). При цьому контролюється кожен бак окремо, а також сумарна кількість палива.

З його допомогою ми контролюємо:

Усі дані в програмі відображаються у літрах та грамах.

Датчик встановлюється по центру паливного бака, що унеможливлює втручання в паливну систему.

Запорука високої точності роботи датчика рівня палива – якісне тарування паливного бака. Наша компанія робить тарування бака за допомогою мірників на 5, 10 та 20 літрів (залежить від ємності бака/баків).

Фото. Датчик рівня палива.

  1. Контроль палива за нормами витрати.

Цей метод контролю широко поширений на легкових авто, мікроавтобусах та інших ТЗ на бензині.

На такий транспорт ми ставимо найпростіший gps-трекер, а в програмному забезпеченні на кожну одиницю транспорту прописуємо норму витрати.

Система gps-моніторингу дає точний пробіг і розраховує за нормами витрати палива.

Існує можливість враховувати сезонні відмінності норм витрати.

Фото. Звіт легкового авто (з нормами витрат)

Фото. Норми витрат. Сезонні налаштування

  1. Датчики витрати палива, у народі – витратоміри.

Виходячи з нашого досвіду, користуються попитом на комбайнах та спецтехніці. Як правило, у них баки неправильної геометричної форми. У багатьох випадках немає доступу до поверхні паливного бака, щоб врізати датчик рівня палива.

У такому разі встановлюється датчик витрати. Він контролює подачу палива та обратку. 

Мінус цього датчика те, що неможливо контролювати заправки/зливи, а також кількість палива в баку. До мінусів, також можна віднести високу вартість датчиків.

  1. CAN-шина.

Чим новий транспортний засіб, тим більше параметрів контролю можна з нього отримати. А саме:

Основні параметри:

1) Витрата палива (майже завжди)

2) Рівень палива (рідко, 5-10% випадків)

3) Обороти двигуна (майже завжди)

4) Температура охолоджувальної рідини (майже завжди)

5) Навантаження на двигун (іноді, 40-60% випадків)

Другорядні параметри: тиск, крутний момент, температура масла і т.п.

До недоліків можна віднести: іноді мала кількість параметрів для контролю (не завжди вдається отримати бажані параметри) і більша похибка контролю палива через недосконалість штатного датчика рівня палива.

Фото. Графік рівня палива CAN

Фото. Графік обертів двигуна CAN

Фото. Графік накопичувальних витрат CAN

Замовити комерційну пропозицію

заповнити це поле
заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.

Замовити дзвінок

заповнити це поле

Дякуємо за заявку

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Виникла помилка.

Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.