Від якісного тарування паливного бака залежить точність показань датчика палива. Відповідно, і точність звітів щодо палива у програмі моніторингу транспорту. До цього процесу ми ставимося дуже ретельно.
Клієнту не потрібно шукати ємності для палива або їхати разом із монтажником на заправку та проводити з ним тарування там. Ще складніше, коли у машині два баки або об'єм бака 800-900 літрів. Це дуже незручно тим, що, по-перше, заправна колонка займається тривалий час. По-друге, немає гарантії, що на заправці лічильник працює зі 100% точністю.
Перед монтажними роботами клієнт заправляє повний бак.
Потім монтажник за допомогою насоса викачує паливо в кубову ємність, встановлену в нашій пересувній станції тарування. Після цього в бак транспортного засобу центром встановлюється датчик рівня палива, до датчика підключається ноутбук з програмою і починається сам процес тарування.
Рівними частинами по 5,10 чи 20 літрів (залежить від об’єму бака) паливо заливається спочатку у мірну ємність, та потім у паливний бак. І так до повного бака. Кожний залив фіксується в таблиці тарування.
Як правило, час тарування займає від 1,5 до 4 годин, залежно від обсягу бака.
Саме таке тарування забезпечить точність даних щодо витрат палива у звітах та графіках системи моніторингу транспорту.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.