Крім здійснення постійного контролю над роботою автопарку в цілому і кожного окремого транспортного засобу, система супутникового моніторингу дозволяє також істотно спростити ведення звітності та аналітичну роботу на підприємстві. Система GPS-моніторингу автоматично формує звіти з урахуванням специфіки конкретного автопарку. Керівник може налаштувати систему так, як йому буде зручно, і отримувати звіти в такому вигляді і з такою частотою, яка є для нього оптимальною.
Система супутникового моніторингу дозволяє отримувати велику кількість різних достовірних даних, які повинні використовуватися для звітів і статистики. Однак це поки що «сира» інформація, для обробки якої в складі програмного комплексу присутній спеціальний модуль звітів.
Перш за все варто відзначити, що клієнт отримує звіти, сформовані системою супутникового контролю, у вигляді таблиць і графіків. Текстова, цифрова та візуальна інформація подана в максимально зручному вигляді для сприйняття і подальшої роботи. Це дає можливість керівництву компанії не тільки спостерігати за роботою свого автопарку, а й аналізувати всі процеси, на основі чого ефективно коригувати і оптимізувати їх.
Звіти можуть бути створені за будь-який період, за який вам буде потрібно отримати інформацію. Тиждень, добу, місяць, квартал - ви можете отримати дані за будь-який часовий відрізок.
Система супутникового моніторингу транспорту дозволяє забути про маршрутні листи. Всім керівникам, які працюють в цій сфері, відомо, що заповнення маршрутних листів вручну - це досить тривалий і виснажливий процес. Не варто забувати, що інформація, яка в них може вказуватися, не завжди є точною. Система GPS-контролю буде сама заповнювати маршрутні листи на основі реальних даних про пробіг і маршрути транспортних засобів вашого автопарку.
Ви можете експортувати звіти системи в формат PDF або XLS і зберігати, або передавати до відповідних державних служби. Будь-який звіт може бути експортовано в різні формати і / або роздруковано. Система GPS-контролю може також висилати на вказаний E-mail необхідний звіт із заданою періодичністю.
Відзначимо, що рiзновид і наповнення вашого звіту залежить від конкретних завдань, конфігурації системи GPS-моніторингу, а також від підключених датчиків. Природно, що звіт за витратами палива або за температурою в рефрижераторі можна отримати тільки при наявності відповідних датчиків на автомобілях вашого автопарку.
Сучасні системи супутникового моніторингу використовують на сьогодні широкий список найрізноманітніших звітів, який регулярно оновлюється, доповнюється і вдосконалюється.
Контроль заправок. Спеціальний датчик збирає і передає на сервер інформацію про місця, обсязі та часу заправок і, що важливо, також зливів палива.
Контроль витрати палива. Ви отримуєте дані про миттєву витрату палива транспортним засобом в заданій точці або про витрату за певний період.
Контрольні зони. Інформація про те, коли певний транспортний засіб перетнув контрольну зону.
Температура. Подібний звіт є особливо важливим для компаній, що займаються перевезеннями продуктів харчування, лікарських препаратів та інших товарів, для збереження яких необхідно при транспортуванні підтримувати певний температурний режим. Система дозволяє диспетчеру побачити, якщо холодильна установка вийшла з ладу або водій на час просто відключив її для «економії» палива. Високоточні датчики дозволяють цілодобово контролювати температуру (також можна встановити при необхідності і датчик вологості) в вантажному відсіку.
Пасажиропотік. З якісним контролем пасажиропотоку у багатьох компаній виникають найсерйозніші труднощі, оскільки цифри водіїв і кількість перевезених пасажирів в реальності можуть істотно не збігатися. Сучасні датчики пасажиропотоку дозволяють отримувати точні дані про кількість пасажирів, на підставі яких система формує звіти за окремими транспортними засобами, за групою машин або всім автопарком.
Датчики і механізми. Залежно від того, які датчики встановлені на ваших автомобілях і які дані вас цікавлять, система може сформувати звіт про час і кількість спрацювань різних контактних і безконтактних датчиків, наприклад, відкривання дверей, злив бетону, підйом кузова і т.п.
Стиль водіння. Подібні звіти є необхідними для забезпечення безпеки водія, вантажу, пасажирів і транспортного засобу. Така інформація дозволить також проконтролювати дотримання умов експлуатації транспортних засобів. (Це актуально, наприклад, для автомобілів в лізинг, а також для такої техніки, як комбайни і т.п.)
Рух і стоянки. Клієнт вибирає транспортний засіб і підходящий для нього інтервал часу, а програма формує звіт, який відображає тривалість і кількість стоянок автомобілів і інтервалів їхнього руху.
Скоростной режим. За выбранный диспетчером временной период показывается количество времени, которое конкретный автомобиль двигался с определенными скоростями. Такой отчет может оказаться особенно полезным для контроля режима эксплуатации транспортных средств, определения причин повышенного износа иди перерасхода топлива.
Зведений звіт. Програма здатна формувати також різні зведені звіти, які зручні для використання підприємствам з автопарком з п'яти і більше машин. Такий звіт інформує диспетчера про стоянки, переміщення, роботі різних датчиків і механізмів за обраним часовим інтервалом відразу для декількох автомобілів. Це дозволяє спростити аналітичну роботу для керівника або диспетчера.
Зведені звіти дозволяють отримувати інформацію про пробіг, час початку і кінця роботи транспортних засобів, тривалість зупинок, час в русі, середню швидкість, спожите паливо. За допомогою такого звіту зручно аналізувати завантаженість автопарку в цілому, а також порівнювати режими роботи різних автомобілів і водіїв.
Відзначимо, що в нашому огляді представлені не всі можливі варіанти звітів системи супутникового моніторингу. Як ми вже згадували, вони можуть бути типовими (стандартними), а також розроблятися під конкретні вимоги і потреби компанії.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.