Однією зі специфічних особливостей будівельних організацій є те, що значну частку їхніх витрат складають витрати на експлуатацію та утримання парку будівельної техніки. Якщо техніка використовується нераціонально, то істотно збільшуються витрати підприємства на технічне обслуговування і ремонт, а це, в свою чергу, знижує рентабельність бізнесу в цілому. Як можна запобігти такій ситуації?
Сьогодні оптимізувати використання спеціальної будівельної техніки та знизити пов'язані з цим витрати дозволяє впровадження системи супутникового моніторингу.
Автопарк будівельної компанії може включати велику кількість різноманітної рухомий техніки: бетоновози, самоскиди, колісні і гусеничні трактори, автокрани, вантажні машини, катки, бульдозери тощо.
Робота на цих транспортних засобах часто стає для водіїв можливістю отримувати не тільки офіційний дохід. Йдеться про різного роду розкрадання і махінації, пов'язаних, перш за все, з паливом. Адже більшість видів будівельної техніки відрізняються виключно високим споживанням дизельного палива. Тому факти зливів палива в даній галузі зовсім не рідкість. А вони згодом обертаються для підприємства колосальними збитками.
З метою викорінення подібної практики і для перешкоджання їй у майбутньому найефективнішим рішенням на сьогоднішній день є установка на кожну одиницю техніки GPS-трекера і датчика рівня палива. Таким чином, диспетчеру стає доступна інформація про місця та обсяги заправок і зливів палива. Диспетчер може оцінити, скільки палива залишається у кожної машини до наступної дозаправки. Всі дані про заправках і сливах доступні керівництву у вигляді звітів і графіків з прив'язкою до конкретного місцезнаходженням об'єкта в тому момент.
Устаткування одиниці техніки комплектом з GPS-трекера і датчика рівня палива обертається для підприємства істотною вигодою - вдається заощадити до 25-30% витрат на ПММ, а з урахуванням споживання палива будівельною технікою, це дуже значні суми.
Система супутникового моніторингу дозволяє задавати на картах певні контрольні зони, при перетині транспортним засобом яких, диспетчер буде отримувати повідомлення і зможе відразу ж реагувати на порушення. Таким чином, будівельна техніка працюватиме в межах заданих зон в межах конкретного об'єкта, а будь-які виїзди за межі відразу ж будуть зафіксовані системою і відображені в звіті.
Система GPS-моніторингу дає можливість отримати якісний контроль над усіма одиницями свого парку техніки в режимі реального часу. Керівництво в будь-який час може оцінити, де і як використовуються ті чи інші автомобілі, спеціальна техніка і будівельні матеріали.
Іншою важливою можливістю системи GPS-моніторингу є можливість контролювати роботу і стан механізмів так званої «статичної техніки». Так, наприклад, можна побачити, кількість мотогодин допоміжного двигуна, стан міксера бетоновоза і інший навісний техніки. Диспетчер отримує інформацію про місця і кількості підйомів кузова, часу висунення стріли будівельного крана і т.п.
Тепер керівникові не потрібно знаходитися безпосередньо на об'єкті, щоб бути впевненим, що техніка працює, а не простоює на холостому ходу. Досить перевірити дані, отримані за допомогою супутникового моніторингу, щодо оборотів двигуна і мотогодин техніки.
Ця інформація відкриває широкі можливості для підвищення ефективності будівельного бізнесу.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.
Дякуємо за заявку
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Виникла помилка.
Будь ласка спробуйте повторити трохи пізніше.